Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Jablkovo - škoricový kokteil

štvrtok 15. novembra 2012

Jablkovo - škoricový kokteil

Toto som vytvorila, keď mi došli všetky jogurty a ja som mala strašnú chuť na niečo sladké poobede.

Hell sa minule tvárila čudne, keď som jej navrhovala zmiešať domáci kompót s jogurtom. To už neviem ako sa budeš ksichtiť, moja drahá, keď si prečítaš toto :D

Potrebujeme:

  • kompót -- ja som mala jablkový 
  • 1 až 2 dcl mlieka
  • lyžička škorice
  • hrsť orieškov
  • ponorný mixér :D
Mlieko a kompót zmixujeme na takú kašičku, ochutíme škoricou a dozdobíme orechmi ľubovoľného druhu. Ja som priliala ešte trochu šťavy z kompótu. 





Ovocie sa dá použiť tiež akékoľvek, najlepšia možnosť by bola použiť čerstvé, ale keď nemáte, zavárané tiež dokonale poslúži :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára