Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Kuracie prsia na brokolicovo avokádovej kaši

streda 29. januára 2014

Kuracie prsia na brokolicovo avokádovej kaši

Hneď na úvod priznávam, že som sa pri príprave tohto obedu výdatne inšpirovala Veronikinmi receptami a fotkami (kuk a kuk). Jej blog je vskutku nádherný, zakaždým žasnem nad jej talentom a keď si myslím, že ma už nemôže viac prekvapiť, urobí to znova! Takže ak ho náhodou ešte nepoznáte, okamžite to napravte .
Páčil sa mi najmä ten kontrast dozlata upečeného mäsa so zelenou kašou a tak som i ja neváhala skombinovať tieto dve farby, ale ako inak, k divnému obrazu svojmu ☺. Preto tu teraz straším s mojím chabým pokusom: kaša brokolicovo-avokádová.

Potrebujeme:
  • polku malej hlávky brokolice
  • 1/4 - 1/2 avokáda
  • šplech mlieka
  • lyžičku masla
  • bylinky, obľúbené korenie
Brokolicu uvaríme v ochutenej vode domäkka, aby sa dala jednoduchšie rozmixovať. Ja som bola lenivá vyťahovať mixér a použila som iba taký ten nástroj, ktorý fakt neviem ako sa volá, čo sa ním pučia zemiaky ☺. K uvarenej brokolici pridáme nakrájané avokádo, dolejeme mliekom a môžeme zjemniť trochou masla. Rozmixujeme/rozpučíme a prípadne dochutíme. Podávame s opekaným kuracím prsom. To si jednoducho iba ochutíme, osmahneme na troche oleja z oboch strán, kým nie je hotové. 


Znova som sa nemohla rozhodnúť medzi fotkami..


Ja avokádo zbožňujem, no príliš často si ho nedoprajem (ani nemusím zdôrazňovať prečo, sťažujem sa na to stále..) a keď ho už raz mám v košíku, kde na mňa provokačne hľadí, radšej ho zjem len tak samotné. No tento raz som ho obetovala a bol to dobrý ťah. Vyskúšajte!

10 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :D Veľmi rada by som poslala, ale obávam sa, že by to cestou dostalo zelenú farbu z iného dôvodu :D

      Odstrániť
  2. to je úžasné! Veronika je v tomto proste najlepšia :) Ja avokádo tiež zbožňujem a ešte ked si urobím z neho tu natierku, tak to sa oblizujem až za ušami :) Tento recept tiež určite vyskušam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, Veronika je na to odborník :) Nátierka s avokádom je výborná, ja sa tiež zalizujem ostošesť :D

      Odstrániť
  3. Hmmm, avokádo a brokolice? :D Sakra, to musím zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, mne sa to k sebe celkom hodilo ;)

      Odstrániť
  4. Jé děkuju, vypadá to fakt moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasna pasuca sa sliepocka na zelenej travicke! :D mnamka! ... kura+brokolica+avokado= nič (už je to zjedené :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Ďakujem! Teda tento komentár ma dostal totálne do kolien, dlho som sa tak nepobavila :D

      Odstrániť