Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Baklažánový burger, lepší ako fastfood!

piatok 11. apríla 2014

Baklažánový burger, lepší ako fastfood!

Ahojte všetci! Mrzí ma, že som sa dlho neozvala, ale bola som nútená zaobísť sa pár dní bez internetu a preto nebola príležitosť publikovať príspevky. Pôvodne som si myslela, že sa vám zdôverím, o čo šlo, ale usúdila som, že je to až príliš osobná záležitosť a nehodí sa vypisovať o tom na nete. Dúfam, že len ospravedlnenie bude stačiť ☺. 

Prejdime hneď k nadpisu: kam sa hrabe klasický fastfood, keď to ide aj zdravo a chutne, všakže? Takto som si vytuningovala túto americkú pochúťku už minulý týždeň (tuším v stredu ) a zároveň to bude zrejme na dlhšiu dobu posledný recept, v ktorom vás budem obťažovať použitím baklažánu. Nechávala som si totiž najhrubšiu časť tohto plodu práve kvôli príprave burgera. Takže čo všetko potrebujeme?

Ja som siahla po verzii, ktorá by sa dala nazvať čosi ako egg 'n' bacon (2 burgre):
  • 4 kolieska baklažánu
  • 2 vajcia
  • 2 plátky schwarzwaldskej šunky
  • cesnakový olej
  • trochu masla
  • cuketa
  • bylinky na ochutenie
Kolieska baklažánu potrieme cesnakovým olejom, posypeme bylinkami a opečieme na panvici dozlatista. V tej istej panvici na zvyšku oleja, prípadne troche masla rovnako poopekáme cuketu. Tá nám môže poslúžiť ako náhrada za hranolčeky, ja som ju ale nakrájala na kolieska.. Potom vyklepneme vajcia a urobíme z nich klasické volské oká. Kto má rád, môže si opiecť i schwarzwadskú šunku, ale nie je to nutné, stačí použiť i "surovú", záleží na vás, či radi chrúmete . Nasleduje už iba zostavenie burgra. Na koliesko baklažánu dáme šunku, vajce, priklopíme a vychutnávame!


Zase raz som sa nevedela rozhodnúť, ktorá fotka sa mi páči viac ☺. No tak tu ich máte skoro všetky pohromade..


Mimochodom, opekať môžeme všetko i naraz, ale mala som iba malú panvičku a nezmestilo sa mi to do nej ☺ ☺ 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára