Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Sklené rezance so šošovicou a vajcom

sobota 2. mája 2015

Sklené rezance so šošovicou a vajcom

Na scénu opäť prichádza jedna miska naplnená tým, na čo som akurát mala chuť. A obsahovala to moja skromná krabica. Nepotrebujem mať v kuchyni kadejaké exotické suroviny, veď aj z obyčajných ingrediencií sa dá vytvoriť plnohodnotný obed. Niekto by mohol protestovať, že sklené rezance nie sú práve bežnou zložkou slovenských domácností. V tom prípade mám len jednu radu: použite cestoviny. Nemáte červenú šošovicu? Siahnite po obyčajnej. Olivy? Ale no tak, to už naozaj nepovažujem za žiadnu príliš cudzokrajnú plodinu. A vajcia sú najlepšie domáce! Keď sme si to všetko takto pekne vysvetlili, pusťme sa už do varenia.

Na zostavenie misky potrebujeme:
  • 30 g sklených rezancov
  • 30 g červenej šošovice, v suchom stave
  • 1 veľké vajce
  • hrsť zelených olív
  • trochu (kokosového) oleja
  • bylinkovú soľ
Sklené rezance zalejeme vriacou vodou a necháme odstáť 3 až 5 minút. Šošovicu uvaríme v osolenej vode na skus (ja ju vopred namáčam, ale nie je to nutné). Na kokosovom oleji urobíme jedno volské oko. Olivy nakrájame na kolieska. Scedené rezance, šošovicu i olivy pridáme do misky, doložíme vajíčko a papkáme!





Ešte jedna dekonštrukčná fotka..


Mám teraz nejak prehádzané dni, kvôli tomu včerajšiemu sviatku, stále si myslím, že už je nedeľa. Chvalabohu, nie je to pravda a ku koncu víkendu zostáva ešte dosť času. Tak čo máte v pláne?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára