Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bentó week #14: Moja prvá nočná!

sobota 20. júna 2015

Bentó week #14: Moja prvá nočná!

Dnešný príspevok nebude receptový. Chcela som sa pochváliť, že mám úspešne za sebou svoju prvú nočnú službu. Zároveň vám priblížim, ako vypadala moja príprava do práce, čo sa jedla týka a v poslednom rade, prosím vás o radu, tipy a inšpirácie, čo by ste si do nočnej nachystali vy. Štrnásť hodín predsa len nie je málo a preto je dobré sa na to poriadne pripraviť. Prvé dojmy? Moje telo je z toho také zmätené, že hoci sa cítim unavená a chodím po byte ako zombie, keď si ľahnem do postele, spánok nie a nie prísť a iba sa nervózne prehadzujem. Namiesto toho teda smolím tento článoček. Nanešťastie, už mi nič príhodné neprichádza na um, preto sa už radšej vrhnime na fotky.

Takto vypadá moja klasická večera: paradajky, uhorka, reďkovky a syr. V tomto prípade výborná kozia Gouda.


O pol jednej som sa vrhla na ďalšiu misku: celú vaničku jemného tvarohu s jablkom a orieškami.


Pôvodne som mala v pláne sa nadránom posilniť ešte mrkvou s hummusom, ale prichádzali na mňa driemoty a tak som ich zaháňala horúcim čajom. Preto som na jedlo nemala chuť, žalúdok trochu protestoval a tak som ho radšej nedráždila. Navyše, smena bola do 6:00, nie do 8:00, preto som si povedala, že to už vydržím a doma, keď sa vyspím, dám si poriadne raňajky. 


A to je asi tak všetko, priatelia. Budem vám nesmierne zaviazaná, keby ste mi poradili čo nahádzať do tašky. Najbližší týždeň mám totiž ďalšie štyri nočné, takže akékoľvek tipy sa mi zídu.  
Krásny víkend!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára