Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Buddha Bowl: "Hot wings" brokolica, avokádo & baklažán --> varíme zo zvyškov, pritom stále chutne!

nedeľa 7. februára 2016

Buddha Bowl: "Hot wings" brokolica, avokádo & baklažán --> varíme zo zvyškov, pritom stále chutne!

Prečítali ste si nadpis? Dobre, takže ďalej už vôbec nemusím pokračovať, všetko je to v ňom. Fakt? Trváte na to, že aspoň jeden - dva riadky by ste si zaslúžili? Nuž, nedbám, to podstatné, čo som mala v priebehu víkendu urobiť mám už za sebou (a že toho veru nebolo málo!), môžem vám poskytnúť trochu času a dodať napríklad:
  1. jednu zaujímavosť o svojej osobe: neznášam plytvanie jedlom. Vždy sa snažím zúžitkovať všetko do poslednej omrvinky a tak sa mi neraz stane, že mám chladničku preplnenú len tým, čo mi pozostávalo z varenia predtým. 
  2. jednu zaujímavosť, ktorú som si predtým nikdy nevšimla: ak pridávam pálivú ingredienciu do surového jedla, varením sa jej ostrosť ešte znásobí. Prišla som na to dnes, kedy som to opäť trochu (ale naozaj iba máličko) prehnala s čili omáčkou. 
  3. jeden holý fakt: avokádo a baklažán --> výborné samostatne, bombastické dohromady!
A teraz už recept:
  • 1/2 brokolice
  • trochu baklažánu
  • 1 dokonale zrelé avokádo
  • 30-40 g eidamu
  • veľa kečupu
  • 3 ČL sladkej chilli omáčky
  • trochu bylinkovej soli
Baklažán nakrájame na kolieska, osolíme a necháme odstáť, aby pustil šťavu. Brokolicu umyjeme, očistíme a rozoberieme na ružičky. V mise ju zmiešame s kečupom, čili omáčkou, soľou a dobre premiešame. 
Vypotený baklažán osušíme, potrieme vrstvou kečupu a posypeme strúhaným eidamom. Zeleninu rozložíme na plech s papierom na pečenie pokvapkaným olejom a pečieme vo vyhriatej rúre 15 minút. 
Avokádo očistíme, nakrájame na kocky, vložíme do misky a doplníme hotovou brokolicou a baklažánom. 




Čas zase strašne rýchlo letí! Niekedy by som potrebovala, aby mal deň 30 hodín (kde sú tie časy, keď som v predchádzajúcej práci naháňala ručičky na hodinkách k šprintu a nemohla obsedieť na stoličke! Všetko má svoje pre a proti). Dúfam, že ste svoj víkend nepremrhali a vyplnili ho zmysluplne. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára