Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Jednoduchý grilovaný lososovitý pstruh

sobota 13. februára 2016

Jednoduchý grilovaný lososovitý pstruh

Rybacie mäso sa u mňa na tanieri objavuje častejšie ako tomu bolo predtým, či už v podobe ozajstnej ryby alebo len takej z konzervy. Páči sa mi na nej najmä to, že pri jej príprave nikdy netreba mnoho surovín, aj tak chutí výborne, navyše je veľmi rýchlo hotová. Inak to nie je ani v tomto prípade. Šup s filetom na gril a o pár minút je vymaľované. Neveríte? Presvedčte sa a zožeňte si:
  • 1 veľký filet lososovitého pstruha s kožou
  • 1-2 ČL >>Raráškovho<< korenia
  • 1 PL balzamiko octu
  • 1 PL sladkej čili omáčky
  • trochu bylinkovej soli
  • trochu masla
  • 1/2 vrecka ružičkového kelu
Pstruha umyjeme, posypeme korením a soľou, potrieme octom a čili omáčkou. Na grilovacej panvici rozhorúčime maslo a sprudka na ňom opečieme rybu, najprv mäsovou časťou nadol, potom ju obrátime a grilujeme na menšom plameni, kým nie je aj v najhrubších častiach hotová. 
Ružičkový kel očistíme, zbavíme stopiek a rozpolíme. Vo výpeku v panvici ochutený a podliaty trochou vody ho dusíme, kým nie je na skus. Servírujme ako prílohu.


Pstruha som rozdelila na dve porcie (nedajte sa zmiasť, v tej druhej miske je tiež, len dobre ukrytý pod kopčekom kelu) a ťahala, ako inak, do práce, aby naša kuchyňa a všetci v práci vedeli, aké dobrôtky si vypekám. Na olovrant k tomu ešte super husté smootie z mrazeného červeného ovocia..



Síce to na fotkách nevypadá ktovieako vábne, no zdanie klame, farby sú skreslené a vôbec, snažiť sa, aby to za šera a umelého svetla, v chvate vypadalo dobre je proste nad moje sily, preto vás nabádam, aby ste oprobovali (fúha, ako mi toto slovíčko vôbec napadlo..?) a dali mi za pravdu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára