Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Bleskovky z kuchyne (38)

utorok 22. novembra 2016

Bleskovky z kuchyne (38)

Keďže som minulý víkend nebola pre svoju lenivosť schopná poskytnúť vám ďalšie vydanie bleskoviek, aby som neporušila dlhú šnúru pravidelnosti, rozhodla som to napraviť dnes. Na počudovanie, bude to krátke, stručné a výstižné z jediného neuveriteľného dôvodu: dopracovala som sa do konca! Áno, posledný záber patrí miske z minulej nedele a ja nemôžem vyjsť z údivu, ako sa mi takmer trištvrte ročný sklz podarilo dobehnúť. Preto konečne hrdo oznamujem, že obsah jedálnička je sezónny (vitajte, kaki, avokáda, granátové jablká a spol!) a presne zodpovedá môjmu aktuálnemu stravovaniu. Tak sa pusťme do toho.

V dobách dávno minulých, kedy mi ešte bolo jedno, čím kŕmim svoje telo, som si občas rada dopriala tyčinku Ľadové gaštany. Vydali novú príchuť, višňovú, a ja som akosi neodolala (aby jej nebolo smutno, do košíka padli aj Extra horké). Tak som ju využila (namiesto orieškov) do tvarohu s jablkom a škoricou. Už ale viem, že mi na chvíľu zase stačilo, proste nie som zvyknutá na takéto stravovanie. 


Granátové jablko: po prvé..


Čoho však nikdy nemám dosť je pravidelná dávka orieškových masiel, preto keď som videla, že je v ponuke nové mandľové a zmes arašidových, pekanových a kešu orechov, musela som ich mať. Takže tu na tortille, okrem toho ešte famózny paradajkový hummus a trochu zeleniny v podobe mrkvy. 


No a prečo nakupovať v malom, keď to ide megalomansky, všakže? Štyri maslá z Marks&Spencer (pretože okrem noviniek aj klasika kešu a pekan/javorový sirup musí byť, cez to nejde vlak) a jedna vyslovene prasačina z Rossmana: mandľový krém so škoricou. V tom je aj poriadna dávka cukru, aspoň podľa zloženia, zatiaľ som však iba ochutnala na špičku noža a trochu mi pripomína sladký pistáciový krém z Lidlu. Ale nebojím sa, že by sa stratil, práve naopak, ak sa do neho pustím, budú ma musieť odstraňovať páčidlom..


Granátové jablko: po druhé, jedno z mála slnečných rán a dlho očakávaný Harry Potter k tomu, proste idyla, ako má byť. 


Bentó box do práce: tvaroh, pečená mrkva a fantastický domáci baklažán marinovaný v oleji s cesnakom. Mamina, si génius!


A tu jedno z nespočetných kaki v jogurtovej miske. Už ich do mňa padlo milión a ďalší určite pribudne. Neviem si pomôcť (a ani nechcem..). 


Jeden z Pinterestových vynálezov: jablkový arašidový sendvič! Vždy som nad tými fotkami slintala a hovorila si, že raz to proste musím vyskúšať. Tak som to "raz" premenila na realitu a konala. Kolieska jablka natrieť vyššie propagovanými maslami z M&S, naukladať na seba a hurá, máme dokonale hriešny sendvič..? Burger..? Čosi, hlavne, že je to dobré. Okrem toho ešte zvyšky z chladničky: lahodné tekvicové pyré jemné ako obláčik a >>kakaový tekvicovo-banánový puding<<. 


Pinterest má na mňa ohromný vplyv: okrem iného na ňom vídam aj krásne ružičky vytvarované z avokáda. Naštvala som sa, zhodnotila, že to z tých fotiek nevypadá až tak zložilo a chopila sa noža. Okej, mylná úvaha, až také jednoduché to nebolo a mne sa môj nepodarok rozpadol, v každom prípade, snaha bola. Vzhľadom k tomu, že je aktuálne (konečne!) sezóna avokáda, mám kopec príležitostí to trénovať. Cvik robí majstra a preto, pán Avokádo, dozrievajúci v krabici, teš sa! Máš predpoklad rozkvitnúť do krásy!
Och a mimochodom, v miske je pochovaný ešte cottage syr, to len tak pre úplnosť.


Bohužiaľ alebo chvalabohu, posúďte sami, zase na chvíľu nastane oddychové obdobie bleskoviek, pokým sa nenazbiera dostatok fotiek, s ktorými by som mohla otravovať. Dúfam však, že to nenechám zájsť tak ďaleko ako naposledy. Snáď ste si tento, narozdiel od ostatných dosť ukecaný, príspevok užili a zatiaľ sa majte fajn. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára