Peeling Banana Nemehlo v kuchyni: Ružičkový kel a mungo klíčky so špargľovým pestom

sobota 18. februára 2017

Ružičkový kel a mungo klíčky so špargľovým pestom

Už dávno som vám nepriniesla tak škaredú misku, ako je táto, ale čo už s ňou, keď je výborná? Stále ma baví kombinovať netradičné veci a suroviny a tak sa stalo, že sa na jednom mieste stretli kel s paradajkami, pestom a klíčkami fazule mungo. Premiešať a bác! Máte jednu ohavnosť v nádobe, na ktorú kolegovia síce pozerali divne, ale čo tie ksichty pár minút po tom, keď sa po jej obsahu iba zaprášilo! Možno som divná ja (čo je najpravdepodobnejšie), možno môžu iba ľutovať, že na nich v kantíne ostal vyprážaný syr a bagety, vy si utvorte vlastný názor. Ale pozor, nenechajte sa odradiť vzhľadom, ten často klame. Najlepšie je okoštovať.
  • 1/2 vrecka ružičkového kelu
  • 3 paradajky
  • 1 ČL balzamikového octu
  • trochu masla
  • štipku bylinkovej soli
  • "hrudu" klíčkov mungo fazule
  • 2 kopcovité PL pesta zo zelenej špargle (alebo bazalkového)
Paradajky nakrájame na kolieska, vložíme do panvice, zalejeme balzamikom, osolíme a na masle opečieme. Preložíme ich do misky, na panvicu pridáme ešte kúsok masla a vsypeme kel prekrojený na polovice. Osmažíme, kým nechytí trochu farby a podlejeme vodou. Podusíme, kým ružičky nie sú hotové na skus. Aj tie pridáme do misky, doplníme klíčkami, pestom a všetko premiešame, aby sa šťava z paradajok a pesto rovnomerne rozložili. Hotovo, buď odkladáme na neskôr alebo sa rovno vrhneme do toho!




Ja som po celom týždni tak mŕtva, že ani neviem ako sa volám. Ledva som sa donútila ísť na nákup a upratať, zase kvasím nad prácou a urobila som si malú odskočku na blog, ale najradšej by som prespala minimálne tri dni v kuse. Bohužiaľ, nehrozí, máme toľko povinností a úloh pred sebou, že sa nezastavíme najbližších pár mesiacov. Preto dúfam, že aspoň vy si užívate pokojný víkend bez starostí. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára